.პროექტის სახელწოდება;’’წიგნი ადამიანის ძვირფასი მეგობარია,,.
. პროექტის მთავარი იდეა(თემა)1-2წინადადებით;მოსწავლეთა
მიერ თანამედროვე საზოგადოებაში კითხვისადმი დამოკიდებულების შეცვლა.
. პროექტის აქტუალობა;წიგნი ძალიან საჭიროა,მაგრამ წიგნმა
დაკარგა მკითხველი.
.პროექტის მიზნები;ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, თავისუფალი
და სხვა თემების დაწერა, პრეზენტაცია.
. მონაწილთა ასაკი14-15წ. Viii კლასი.
. ვადები/ხანგრძლივობა;2016წ. 3 თვე.
. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას;წიგნისადმი
ინტერესის გაზრდა,წიგნისა და კომპიუტერის სათანადოდ გამოყენება ახალი ინფორმაცცცს და
ცოდნის მიღების მიზნით.
. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები;წიგნი,ინტერნეტი.
. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)პრობლემის
წამოჭრა;წიგნს დიდი როლი ენიჭება ახალგაზრდების ჩამოყალიბებაში.წიგნი არის ცოდნის მილიებისა
და სულიერების ამაღლების ერთადერთი საშუალება.წიგნთან ურთიერთობა აუცილებელია.სამწუხაროდ
დღეს ასე არ ფიქრობენ.ახლა პირველია კომპიუტერი.რა უფრო მნიშვნელოვანია;წიგნი თუ კომპიუტერი?
. კლასი იყოფა 3 ჯგუფად;
. 1ჯგ.გამოკითხვას ატარებს სასწავლო დაწესებულებებში
და მოსახლეობაში.
.2ჯგ.გამოკითხვას აკეთებს კლასში.
. 3ჯგ.ინტერნეტში მოიძიებს მასალას და ინფორმაციას.
.მოსწავლეები აჯამებენ თავიანთ კვლევებს, დაწერენ თემებს
და აკეთებენ პრეზენტაციას აუდიტორიის წინაშე.
.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი; მოსწავლეები წიგნის კითხვით გამოიმუშავებენ დამოუკიდებელი აზროვნებას.
მოსწავლეები გაეცნობიან მწერლების მოღვაწეობას გამოიმუშავებენ დამოუკიდებელი
აზროვნებას და მსჯელობა-ანალიზის უნარს.
1.სამეტყველო ფუნქციები.
2.ინფორმაციის გაცვლა.
. პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი;
ლიანნა მარტიროსიან.
No comments:
Post a Comment