გაკვეთილის თემა
|
შემოდგომის ფერები
|
სწავლების საფეხური
|
მეოთხე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
სამი მოსწავლე
|
დრო/ხანგრძლივობა
|
45 წუთი
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.სწორი გამოთქმების ჩამოყალიბება.თემის
შესახებ დასკვნა და აზროვნება.
|
გაკვეთილის(ან თემატური ერთეულის) ძირითადი თემატური ელემენტები
|
ბუნება,ფერები ,სილამაზე,გრძნობები,სახელმძღ ვანელო სხვადასხვა სურათებით,კომპიუტერი.
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეები უნდა იცოდნენ წელიწადის დროების შესახებ,განსაკუთრებით კი
შემოდგომის შესახებ,უნდა ჰქონდეთ მეტი ინფორმაცია ბუნების მნიშვნელობაზე.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
წიგნები,ტექსტები,ფერები, საღებავები,ფანქრები,პლაკატები და სურათები.
|
გაკვეთილის მსვლელობა სასკოლო მენეჯმენტი
|
აქტივობა1.გონებრივი იერიში/დრო 4 წთ/
მოსწავლეები წერენ თავიანთ მოსაზრებებს შემოდგომის შესახებ.
აქტივობა2./10 წთ/პრეზენტაცია მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს საპრეზენტაციო
თემას;’’შემოდგომის სურათი’’.
აქტივობა3./5-7 წთ/მასწავლებელი მოსწავლეებს თხოვს წაიკითხონ სახელმძღვანელოში
მოცემულ ტექსტი.
აქტივობა4./10 წთ/ჯგუფური მუშაობა მოსწავლეებს შორის.
აქტივობა5./5-7 წთ/ჯგუფები წარმოადგემენ თავიანთი ნამუშვრები.
აქტივობა6./3-4 წთ/მოსწავლეები გაანალიზებენ თავიანთი პრეზენტაციას,
დასაბუთებენ და მოსაზრებენ.
აქტივობა7./2-3 წთ/ მოსწავლეები ავსებენ შეფასების ფურცლებს და გამოხატავენ
გაკვეთილით მიღებული შთაბეჯდილობას.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს აფასებს გაკვეთილზე ჩართულობაში, დავალების
სწორად გააზრებაში.
|
Tuesday, June 21, 2016
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment